Kilka tysięcy kieliszków KROSNO na Festiwalu Wódki i Zakąski

Degustacje ponad 200 wódek, nalewek i miodów, kolacja mistrzów z Bartoszem Węglarczykiem czy spotkanie z reprezentantami legendarnego American Bar w Hotelu The Savoy w Londynie. Takie atrakcje czekały na kilka tysięcy koneserów najlepszych alkoholi podczas Drugiego Festiwalu Wódki i Zakąski. Już po raz drugi partnerem strategicznym wydarzenia została marka KROSNO.

W ciągu dwóch festiwalowych dni, 19-20 października 2018, w Reducie Banku Polskiego goście mieli okazję spróbować alkoholi cenionych, polskich i światowych marek, a także zakąsek najlepszych warszawskich szefów kuchni.

 

Z okazji 100-lecia Niepodległości wydarzenie uświetniła specjalna wystawa pierwszego w Polsce Muzeum Wódki z unikalną kolekcją ze zbiorów Casimira. J. Koszarskiego, największego promotora polskich trunków w USA przed II wojną światową. Całości dopełniło spektakularne show mistrzów świata w barmańskim stylu „flair” oraz „pojedynek na tatary” z Robertem Sową.

 

W Strefie Edukacji na uczestników czekały warsztaty kulinarne i barmańskie, panele dyskusyjne z udziałem ekspertów od wódek i nalewek, a także mistrzów kuchni. Goście mogli poznać walory i odmiany smakowe mocnych alkoholi, tradycyjne receptury Karola Majewskiego oraz zasady powracającego na salony food pairingu, czyli sztuki łączenia trunków z potrawami.

 

Ale to nie wszystko! Najszlachetniejszych wódek prezentowanych podczas wydarzenia goście mogli skosztować z festiwalowych kieliszków, które firma Krosno Glass wyprodukowała specjalnie na tę okazję.

 

Oprócz kieliszków Venezia, które zostały oficjalnym gadżetem festiwalowym, wyjątkowe kolekcje szkła do serwowania wysokoprocentowych trunków zaprezentowaliśmy także na stoisku Krosno Glass.

 

Druga edycja Festiwalu Wódki i Zakąski upłynęła nie tylko pod hasłem wyśmienitych smaków, ale także idei sustainability i „zero waste”, czyli stosowania zasad zrównoważonego rozwoju oraz redukcji odpadów i zużycia plastiku przy serwowaniu trunków. Te wiodące trendy w branży alkoholowej wspiera również marka KROSNO, oferując szkło, które odznacza się nie tylko ponadczasowym wzornictwem, ale także trwałością.

 

 

 

Pozostałe wydarzenia