Krosno Glass zaprezentowało strategię

Spółka Krosno Glass rozpoczęła realizację strategii na lata 2018-2023. Zamierza przeznaczyć do 200 mln zł na inwestycje w modernizację huty i budowę centrum logistycznego na Podkarpaciu. Celem strategii jest wzrost sprzedaży w kraju i zagranicą w oparciu o silną markę KROSNO.

Ważną częścią jest kompleksowa modernizacja krośnieńskiej huty wraz z zapleczem produkcyjnym. W ciągu 5 lat firma przeprowadzi remonty, wymianę maszyn, a także zwiększy automatyzację procesów pakowania, kontroli jakości i transportu. 

Na terenach należących do Krosno Glass powstanie nowe centrum logistyczne, które pozwoli na centralizację operacji spółki w jednym miejscu, likwidację magazynu zewnętrznego, a w rezultacie usprawni obsługę zamówień i przyniesie oszczędności dla firmy.

Firma zamierza systematycznie zwiększać sprzedaż krajową i zagraniczną w oparciu o zreorganizowane siły handlowe, rozwój e-commerce, wzmocnienie marki KROSNO oraz efektywne zarządzanie ofertą produktową.

Pozostałe wydarzenia