KROSNO z tytułem Superbrands 2019

Już od 20 lat organizacja Superbrands wyłania i promuje najsilniejsze marki na świecie. W tegorocznej, XIII edycji Konkursu, w gronie laureatów znalazło się KROSNO Glass. Firma otrzymała wyjątkowy tytuł Superbrands 2019 świadczący o zaufaniu konsumentów i ekspertów oraz uznaniu jej wizerunkowej siły.   Opcje    

Organizacja Superbrands stoi na straży brandingu na świecie. Wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach i prezentuje historie ich sukcesów, dając inspirację do rozwoju kolejnym.
W Polsce certyfikacja znakiem Superbrands przebiega na podstawie opinii ponad 10 tys. konsumentów typujących spośród grona prawie 2 tys. marek. Ich wybory uzupełniane są przez ocenę Rady Marek – ekspertów z dziedzin marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, którzy kierując się wiedzą oraz doświadczeniem wyłaniają grono laureatów.

Metodologia badawcza, o którą oparty został Proces Certyfikacji w Konkursie Superbrands to połączenie badania Indeksu Siły Marki, realizowanego przez niezależny instytut badawczy ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na próbie N > 10 tys. respondentów z głosowaniem Rady Ekspertów. Marki oceniane są każdorazowo w ramach kategorii, w których funkcjonują. O przyznaniu tytułu Superbrands decydują połączone wyniki obu etapów postępowania kwalifikacyjnego. – możemy przeczytać na stronie konkursu. Jednym z czynników decydujących o zwycięstwie jest Indeks Siły Marki — różnica polecania i odradzania marki obliczona w badaniu konsumenckim. Skłonność do polecania danej marki jest z kolei ściśle skorelowana z czynnikami takimi, jak: zaufanie, atrakcyjny wizerunek i wysoka jakość.

Przyznanie nagrody Superbrands marce Krosno jest dowodem na to, że producent szkła obecny na rynku od prawie 100 lat, zyskał zaufanie konsumentów, którzy razem z Radą Ekspertów zdecydowali o przyznaniu nagrody.

Pozostałe wydarzenia